Szolgálati közlemény a Szent Mihály havában

Hát ez a szünet kicsit tovább tart, mint terveztem…

Mindenesetre egy gyors helyzetjelentés: az augusztusban az igazi élet sokkal több időt emésztett fel, így az eredeti terveimmel szemben nem nagyon tudtam előredolgozni, és az új posztok sem születtek meg. Emiatt kicsi felkészületlenül ért a szeptember, így sajnos egyelőre nincs friss tartalom a blogon. Nagyon sajnálom, mert a számok alapján vannak akik visszajárnak (nem is kevesen), de nem találtok semmit.

Ami várható: szeptember közepétől várható a Dragonlance Reloaded cikksorozat folytatása. A Mulhorand-kampányunk következő játékalkalma szintén a hónap második felére esik, így csak után várható a kampány folytatása. Ami a zenei retrospektív rovatot illeti, az Allmann Brothers Band retrospektív után szeretnék egy kicsit kisebb falatot, így várhatóan egy tematikusabb lista várható ismét, mint amilyen a kedvenc énekesnőkről szólt. Az év második felére több ígéretes lemez kijött vagy várható, nem ígérem, hogy friss kritikákat is olvashattok róla, de ki tudja?

Az idei Decemberi D’Extravaganza témáját már kitaláltam, reményeim szerint időben elkészülök vele. Ez ismét egy nagy falat lesz, de konkrétumot egyelőre nem mondok, de figyeljétek a jeleket.

Addig is kérem a türelmeteket, hamarosan visszatérek.

Pár zene:

Musk Ox: Weightless (A lemez beváltotta a várakozásaimat, ez pedig friss videóklip.)

Spiritbox: Holy Roller (Erről tavaly lemaradtam, de simán a legjobb dolog, amit idén hallottam, a videóklip pedig szuper)

1914: … and a Cross Now Marks His Place (Az ukrán világháború mániás death metal banda a debütlemeze körüli hype-ot nem értettem, de ez az új albumot beharangozó kislemez egy nagyon emlékezetes dal)

System of a Down: Aerials (Lemaradtam a 20. évfordulóról, de még egy megemlékezés összejöhet, mert éveken át igazi terápiás lemez volt a Toxicity nálam.)

Hozzászólás